Möööööh

Jag älskar att jag har Spotify nu. Slipper sitta på youtube och vänta på att videos ska ladda klart.
Har fastnat för Leona Lewis - I got you. Hela hennes senaste album Echo faktiskt.

Jag vill använda mig av Rihanna som insperation till min stil i år. Jag har länge tyckt hon klär sig snyggt men det har inte riktigt varit jag. I år känner jag mer för så hon klär sig. Så hon får nog bli min inspirations källa. 



Svullnaden runt ögonen har blivit bättre men det kliar fortfarande. Allting går att täcka med smink som tur är så det ska nog inte vara några problem imorgon. Undra om det går något bra film på tv ikväll?
Är helt sliten i kroppen alltså, förstår inte vad det är riktigt. Jaja.

Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0