Minnen och research


Min vapen dragare och jag skulle utan tvekan hoppa framför en kula för henne!!



Oh, nu har jag jobbat klart för idag. Jag har lovat mig själv att inte jobba med framtiden dygnet runt utan bara några timmar om dagen. Ska göra mig en varm kopp kaffe och lägga mig i badet och bara njuta en stund (jag kan inte bada länge för då blir jag äcklad, basill problem). Efter det ska jag se om det finns någonting intressant på tv. Inatt sänds ju golden globe awards men jag hoppas att jag sover då för imorgon ska jag jobba. Innan jobbet ska jag ta mig förbi skolan och hämta mina betyg i Religion a-b!

Jag pratade med min partner in crime alldeles nyss och det var skönt för hon fick mig att skratta. Vi pratade minnen ifrån Turkiet. Helt sjukt vad man har varit med om egentligen. Hela våran Turkiet resa 2008 var som en sjuk komedi film faktiskt. Det vi varit med om händer bara i filmer, jag menar hur ofta slutar en party resa med bröllop och bebis? Sjukt kul är det faktiskt..

Bada bada bada!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0