Men hej!

Jag är en del av Mireilles historia till hennes framtida barn. Yes jag är Auntie Kerstin.
Så nu är det som så här, jag träffade Mireille för cirka eight years ago och det var väldigt angenämnt. Hon tyckte jag var en superflata men det visade sen inte så mycket senare att jag var helt okej, det var så våran kära relation föll i blomm. Nu efter ganska många år sedan har vi fått upp kontakten igen vilket resulterar i att jag är i kalmar hos min lilla tjej. I dagens läge har vi båda avslutat våra studier och är vad vanligt folk skulle kalla vuxna! Haa inte dagens sanning om vi säger så. Men det funkar för nuläget, jag måste säga att det är väldigt kul att faktiskt träffas för en helg och bara have some socialtime. What what with the what hur som. Nu är det lite absolut och franks som gäller, har inte tid för pc så bye bye. Ps. I like to fornicate.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0