Herre jissus!

Hade en av dom bästa kvällarna igår med Kerstin. Är så sjukt glad över att hon bilade ner hit bara så där. Har inte skrattat så mycket på så jäkla länge och det är tack till Mrs Underbar! Tack Kerstin för en grymt underbar kväll! Nu håller vi på att göra oss iordning för att åka iväg till Målilla. Jag sover över där ikväll. Varför inte gå all in. Hon flyttar ju till England snart så jag vill passa på att umgås med henne nu när hon är kvar här! underbar människa!
Jag har egentligen inte tid att sitta här så jag ska sluta med det nu.

Här är lite bilder från gårdagen!


Man måste ha snabba reflexer om man inte vill bli nude fotad av kerstin!


Vi sjöng karaoke i mitt rum, eller sjöng och sjöng vi gallskrek :D!


Raggade upp tjejer som skulle ta kort på oss som vi senare festade med på KM.


Full och glad kexchoklad!


raggade vidare mitt i natten och stötte på bla Falk och Mo! As sköna killar. FORNICARE!


Dagen efter är det alltid behövligt med en riktigt fet frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0