Eat it up, spit it out!

Jag är grymt trött. Efter en riktigt dålig natt sömn så vill jag egentligen bara lägga mig och sova nu. Ska ta mig en kopp te och se om de gör mig lite piggare vilket jag inte tror men endå. Sitter iallafall i min älskade morgonrock och ser på tv, någon svensk sketch. Jag älskar sånna men det är reklam just nu. Egentligen skulle jag vilja ta mig en stor stark ikväll men det får jag göra en annan kväll. Nu ska jag göra mig en stor kopp te som sagt!

 

En sliten jävel!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0