Cityshopper

God förmiddag lovebirds.

Här sitter jag i pyjamas och bara slappar. Skulle behöva göra mig iordning eftersom jag ska in till stan idag och köpa lite presenter till min Therese. Jag menar hon fyller ju år på onsdag och jag åker till henne på torsdag. Det ska bli så sjukt kul att få träffa alla igen, hoppas bara jag hinner med alla. Tar dom viktigaste först :) Anyho. Snön ligger kvar i kalmar och det ser rätt så kallt ut genom fönstret men det gör mig ingenting.

Jag har ingenting vettigt att skriva så vi hörs när jag kommer tillbaka från stan.
Ha en fin tisdag!



Mina hjältar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0