Bye bye Kleo

Kan ni förstå att det snöar i Kalmar. Im so HAPPY! Jag vaknade för ett tag sen men orkade inte gå upp ur sängen så jag låg kvar ett bra tag. Nu är jag uppe och ska fixa det sista innan jag åker iväg till jobbet. Ska försöka hinna förbi skolan nu på vägen ner. Annars tar jag det imorgon.
Jag kan verkligen säga att jag inte har någon aning om vad framtiden ska ha för namn. Har så många alternativ och det måste vara ett namn som jag verkligen inte tröttnar på för jag ska ju ha det forever.
Idag adopteras Kleo bort. Det är både otroligt skönt men också lite sorgligt. Jag har ju liksom börjar tycka om henne lite mycket kanske. MEN det är bäst så här och jag vill inte ha fler katter än vi normalt har 3!! Så out you go älskling, men jag kommer sakna henne. Tur att jag har min lilla Vincent kvar!


Kleo precis när hon kom!!! liten plutt.


Kleo igårikväll och så har vi Vincents öga haha, den katter får man att skratta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0