angry

Sjukt trött gott folk. Sov inte alls bra inatt och jag har haft rethosta hela dagen. Vilket är jäkligt irriterande. Fy i helvete säger jag bara. Så fort jag försökt prata har jag börjat hosta. Ögonen kliar och jag har utslag på benen. Missfoster! Det var lite jobbigt. Till något lite mer happy, jag har visat intresse till ett jobb hos Triumph i Stockholm idag. Hoppas att allting går så bra som möjligt. Jag är redo.
Jag är på alldeles för dåligt humör för att ens försöka låtsas vara glad. Vill sooova men det är alldeles för tidigt.


Ha en fin kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0