25:e är min favorit dag!!






Triumph,




nelly




Only,



Idag kom lönen och jag är extra glad. Sov hos syster igår natt så på morgonen traskade jag iväg till ica och löste ut mitt paket från nelly. 3 alldeles för fina skor och en grym snygg t-shirt med lite slitning i ena sidan. Grymt snyggt! Köpte mina myssockor på jobbet också (Triumph) tycker dom är HUR söta som helst, har även ett par i gammelrosa :D. Köpte även en tillhörande tröj-pyjamas. Den kommer jag använda flitigt nu så länge kylan är kvar. Den är så varm och skön. Fyllde även på underklädes förådet med 2 nya set från Triumph.  Ett i brunt och ett i ljusrosa. Har lovat mig själv att inte handla något mer meeeen det kliar i fingrarna nu när jag sitter här. Nej nej, jag måste spara pengar till Gotlandsresan. Jag har pratat med mami och hon tycker att "det ska väl gå att ordna!", trots att tiderna för båten är helt åt helvete. Så jag åker torsdag morgon kl 5!! THERESE HERE I COME!


Nu ska jag sätta mig vid tv igen och bara mysa med mina sockor :D jag är en sån nörd!
Förlåt för dålig uppdatering men  ibland orkar man bara inte, Puss!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Mami till Neville

Babyproffsen finns det :) Annars finns det ju på nätet!

Pusssss

2010-01-26 @ 00:35:05
URL: http://alexiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0