170210

Hojt,

har precis kollat på real housewives of new jersey. Intressant intressant. Jag älskar dom och jag hatar att man inte kommer få se mer av dom nu. Jag älskar drama så länge jag slipper vara mitt i de. Jag jobbar inte mer denna vecka så restan av veckan ska jag vara uppe sent och bara vägra sova :) Sånt jag älskar!



_
läskigt fint av Alexander McQueen (rip) spring 2010

 

Alexander McQueen designade dom Crazy skorna som våran älskade GAGA har i sin musik video - Bad romance.
Sorgligt att han inte finns hos oss längre!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0