Sleeeepeeee


Jag är så sjukt trött nu så jag vet inte vad jag ska göra för att inte somna. har precis ätit Sushi och MMMMMMH så gott. Dagen på jobbet kändes hur lång som helst, just för att jag är så trött som jag är. Ikväll blir det att lägga sig i tid då jag ska hoppa in extra imorgon på jobbet. Jag behöver sova ut! Jag saknar Gotland och jag saknar THERESE. Det känns helt overkligt att jag varit där över helgen. Så är det..

Nu ska jag sätta upp ögonlocken med tandpetare och se på tv. Puss

Kommentarer
Postat av: therese

WHAAAT poliser och grejjer kvinna du har mer aktion än en super hjälta haha skojjar..tråkigt utan dig häär. Hoppas dagen varit bra åtminstone..

Öptüm

2010-02-01 @ 21:49:08
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0