Promenad i vinterlandet

Nu är vi hemma igen efter en kall promenad ute i snöiga gråbo/terranova. Det var sjukt skönt att få vara ute och röra på sig och lite skvaller om allting runt i kring skadar aldrig. Just nu står Therese i köket och lagar mat (vilket alla vet att jag inte är en höjdare på) och jag är hungrig så hoppas det blir klart snart. Ikväll ska vi faktiskt inte göra någonting alls, inte va vi har planerat iallafall. Pratade precis med min fina moster. Jag får hoppas att hon kanske kommer in till Visby innan jag hinner åka hem för det hade varit väldigt kul att få träffa henne.

Nej, nu ska jag sätta på lite musik på spot och sen längta tills maten är klart. Puss på er.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0