Onsdag

Hej,

jag har verkligen varit upptagen hela dagen vilket känns skönt. På förmiddagen så var jag med Naidne på stan och shoppade lite med henne. Hittade lite till mig själv såklart. (se inlägget under detta)jag har jobbat i eftermiddag med och det var inte så kul som jag önskar att det var. Dåligt med kunden och en allmänt tråkig jobb dag. Nu är jag ledig till lördag så jag jobbar igen. Imorgon trillar lönen in på kontot och JAAAA älskar det. Ska dra mig runt på stan och se om jag hittar någonting till lilla jag. Jag ska träffa mika med, och hjälpa min kuzin med sin blogg också.. Men shoppingen kommer först :D! Nu ska jag fixa fashion... internet segade ner totalt igår men jag hoppas det går bättre idag.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0