Natt natt hattifnatt

Lååång dag!! Har jobbat, stressat, svurit(stavas det så?), snubblat och slagit mig. Nu sitter jag helst slut i huvud och kropp och har precis kollat klart på finalen i paradise hotel. Tråkigt att Jackie inte sköt honom, haha!! Annars har jag sökt jobb på Gotland idag och några stycken i Stockholm. Får hoppas att jag får napp på något av ställena. Vill BORT från Kalmar nu, jag har verkligen kommit på, VERKLIGEN, att den här staden är ingenting för mig. Så är det bara. Visst är den mysig ibland och god sushi men va fan.. det räcker inte. Så jag ska bort så fort som möjligt och jag kommer aldrig tillbaka, (p e p p a r   p e p p a r   t a   i   t r ä). Ska se navi på 3an och sen gå och lägga mig. Hoppas snöovädret har lagt sig till imorgon för jag vill nog ta en promenad när jag vaknat!


Sov gott gullisar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0