Mot Kalmar

Det är typiskt mig att glömma bort att jag har kameran med mig. Det blev alltså inga bilder under lunchen men vi hade super trevligt. Babblade på som bara den om allting. Vi åt lunch på amalias nere i innerstan. Min moster är min favorit. Hon är helt enkelt den bästa mostern en människa kan ha! Nu här hemma så har jag precis klippt Therese och det blev bra. Jag är ju ingen frisör så jag kan inte säga att det blev super fint men hon ser inte skrämmande ut på något sätt, haha!
Om en timme åker jag till båten, min syster kör ner mig snäll som hon är. Jag ser inte fram emot resan. Det enda positiva är ju att mami kommer vänta på mig i oskarshamn så jag slipper sitta på en buss till Kalmar. Skönt!

Nej, nu ska jag kolla över min resväska så jag får med mig allting. Hörs ikväll..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0