Jag hatar lata dagar

Just nu känner jag hur panik av rastlöshet börjar krypa sig på. Jag skulle kunna gå och lägga mig för jag ska upp rätt så tidigt imorgon och jobba meeeen jag är ju inte trött. Jag hatar att inte ha någonting att göra för jag är en intensiv person som alltid vill ha 100 bollar i luften. Mina alldeles för korta 4 dagar på Gotland var det bästa på länge. Jag hade fullt upp nästintill hela tiden och jag älskar sånt tempo! Funderar på att göra om min design på bloggen med. Lite mera krimskrams men jag vet inte riktigt.  Jag hatar lata dagar!!

Jag hoppas iallafall på att nästa vecka blir en bra vecka med kanske något samtal från sthlm angående jobb?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0