Hohow

Mitt i natten och jag och min syster blev precis utan sällskap. Vi har haft främmande på besök och jag tycker faktiskt att det är jäkligt trevligt att få umgås med lite människor ibland. Just nu sitter Nadine och säger  -"vi har faktiskt en bra relation, eller hur? Man kan väl inte ha det bättre än så här?"
Jag älskar min syster och speciellt att hon bara kan kläcka ur sig sånna grejer från ingenstans. Det är det bästa med henne. Hon är speciell och de älskar jag!
Nu ska jag försöka lägga mig och sova för imorgon ska jag till jobbet. Jag får verkligen hoppas att det inte snöar imorgon som det gör nu för jag känner inte för att cykla i snö!!

Night night sleep tight!!


Nadine och jag som små, jag är lillen :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0