Grodan..

Har varit förbi jysk,rusta och citygross en vänta precis med Berndt. Handlade lite allt möjligt. Hittade en present till Grodan (min bästa väns ännu ej födda son). Mysigt att kunna köpa bus till honom. Längtar så tills han föds så jag får skämma bort honom i resten av hans liv!!! Nu hittade jag iallafall en tvätthanske och två badleksaker. Ja, är man en liten groda så är man. Va tycker du Therese??
Har precis ätit lite laktosfri jordgubbsfilmjölk och magen är fortfarande lugn, vilket är skönt. Jag ska snart ner i tvättstugan och tvätta min tvätt om några minuter. Fan vad jag har kläder som behöver tvättas alltså. Otroligt att man kan tycka att man inte har några kläder att ha på sig men alltid blir det överfullt i tvättkorgen. Lustigt..


Kommentarer
Postat av: therese

oooh grodan looooveees ..

haha eller rättare sagt mamma till grodan loves..

skit fint tack tack tack <3

2010-02-27 @ 16:20:42
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0