Glowing soul






pic1, window, pic2 my soul, pic3 random

God morgon/middag/Efter???

Jag vaknade sent(11.45) idag, men det gör mig ingenting. Jag är ledig och då får man snooza i en timme om man vill det! Som ni kanske märker så är bloggen omgjord igen. Jag blev så sugen efter att ha fixat och donat med Lydias blogg igår. Men nu är bloggen lite mer jag för tillfället. Jag är skitzo vettni!! Allvarligt. Ska damsuga mitt rum snart och sen försöka få mama att åka och handla mat med mig. Jag är sugen på massor, laktosfri mjölk bla. Ska prova en annan variant idag då den mjölken jag köpte sist smakade alldeles för mycket grädde. Funderar på att köpa en orbitrek också, men jag vet inte riktigt ännu. Det är mycket pengar det handlar om, för mig!!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Lydia Tanga

OHHH e så nöjd med den du är bäst Love youuuu :D

2010-02-26 @ 14:05:57
URL: http://lmcestlavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0