Fetma eller inte?

Hello.

Jag har nu försökt 3 gånger att skriva ett inlägg men det bara försvinner. Nu gör jag verkligen ett sista försök sen ger jag upp!!!!!

Jag och Therese har pratat mycket om fetma här hemma och enligt undersökningar på internet så har jag fetma. Jag själv tycker inte att jag är fet så jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till resultaten från undersökningarna. Fetma för mig är typsika americanska människor som inte kan gå upp ur sängen men endå äter mcdonalds mat. Det är inte riktigt jag! Jag vet att jag inte väger enligt min ideal vikt men jag tycker fan inte jag är fet. Jag har iallafall gått med på att träffa min läkare nästa vecka för att höra om vad hon tycker. Kanske är jag fet och har fetma. Man kanske inte behöver ha hängmage och inte få plats i en vanlig flygstol för att ha fetma? Jag vet inte. Men jag kanske är alldeles för nonchalant med? Vi får se nästa vecka!

Nu sitter jag iallafall och ser på när Therese lagar mat och senare idag ska jag träffa Madeleine för en liten catch up! Måste säge WÄÄIIJ till Jennifer som är grymt duktig med sin träning och viktnedgång. Du är en inspiration måste jag säga!! Grymt! Nej nu ska jag läsa lite bloggar.

Hörs.


Jag har inte fetma, eller är det bara jag som inte ser mig som verkligheter ser mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0