20100204

Nu börjar det blir mörkt här i Kalmar. Själv sitter jag med krulligt hår i mitt nattlinne och fasar för att hänga upp alla jäkla kläder som jag håller på att tvätta och alla kläder som fortfarande ligger i tvättpåsarna. BLÄ! Skulle behöva rensa en DEL i min garderob. Får väl ta tag i det nu antar jag.. Varför ska man ha så jäkla mycket kläder, trots att man alltid känner att man inte har några kläder alls? Blä.. nej nu ska jag ordna med det där så det finns plats för det nytvättade kläderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0