Waaazzaaa

Hej,

halvdant väder ute idag och jag ska om en stund cykla iväg till jobbet. Hoppas på att allting går som jag tänkt mig idag. Har en del jag ska prata med min Chef om. Jag har världens bästa chef så det går nog jätte bra. Den här veckan blir det mycket jobb, precis som förra veckan. Helgen är min iallafall vilket är skönt! Jag har kollar på en systemkamera som jag förälskat mig i också, så nu är det bara att börja spara pengar. Det är en Nikon D3000 som fångat mitt hjärta. Beställde hem en vårjacka och en short/shorts overall igår med, Båda i khakigrön.

Nu ska jag slipa lite på utseendet. Have a great day ♥

 

 

Från Ellos. Lite accessoarer till och dessa plagg blir döläckra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0