Nu säger jag hej då till stockholm för ...

Nu säger jag hej då till stockholm för denna gång. Har en 6 timmars bussresa framför mig och jag hoppas jag inte hamnar bredvid någon snuskpelle. Jag har haft det hur bra som helst dom dagarna jag varit uppe hos tuominstammarna och jag ser från emot nästa gång jag kommer upp. Jag hoppas jag har hunnit fått ett arbete här uppe innan nästa visit men det får vi se. Nu ska jag köpa mig lite mat till resan och sen vänta på att få bli insläppt på bussen. Hörs när jag är hemma eller imorgon. Puss, ha en fortsatt solig tisdag.


Kommentarer
Postat av: Johanna (svar på kommentar)

Ja, om du lovar att springa långsamt och i skogen så kan vi springa istället för att shoppa ;D

2010-04-07 @ 09:20:55

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0