:)

Nu är jag hemma igen och min mage skriker efter mat. Tror jag ska göra mig lite ägg och kassler. MUMS! Har ingenting planerat idag så jag ska bara ta det lugnt. Nadine kommer iuförsig hit efter att hon slutat jobb men det är ju inatt. Vädret ser ut att svika vilken sekund som helst. Väldigt mörka moln och man nästan känner hur det vill börja regna ute.

Att arbetsförmedlingen har sin sida nerlagt mellan 9-12 april tycker jag är skit. Men hoppas på att hemsidan blir bättre än nu för 4 dagar utan att kunna söka jobb är lång tid när man desperat vill ha ett arbete i Stockholm..


Puss så länge, pusspusspusspuss!


Kommentarer
Postat av: Johanna (svar på kommentar)

Aw, tack babe! :D

"Pouss, pouss!" ;)

2010-04-09 @ 16:19:27

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0