away

Shiho allihopa,

Känner mig konstigt frisk i kroppen efter att jag både har powerwalkat och joggat idag. Imorgon är det jobb mitt på dagen och självklart cyklar jag fram och tillbaka. Tror bestämt att jag tar en powerwalk när jag kommit hem med. Varför inte gå all in när man endå håller på? Så länge jag tror på mig själv och håller någolunda på det jag har satt upp som mål för mig så blir allting jätte bra.

Nu blir det tv resten av kvällen.. Puss puss puss


 
Vill ha hela outfiten!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna (svar på kommentar)

Jaa, vad sägs om en tisdagspromenad? :)

2010-04-12 @ 10:45:56

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0