7 april 2010

Det känns som om jag missat någonting?!

God morgon

Usch vilken huvudvärk. När jag vaknade fattade jag inte att jag var hemma först utan tänkte "fan idag ska jag sitta på en buss i 6 timmar" Men så var det inteee. Idag ska jag jobba eftermiddag så jag ska snart börja göra mig iordning för jobbet. Det bästa idag är att jag har fått Johanna till att bli min jogging kompis framöver. Hoppas hon går med på 3 gånger i veckan. Jag behöver verkligen få upp min kontiditon. Jag saknar Stockholm allaredan!

Men nu måste jag koncentrera mig på det bra istället för det dåliga. Jag har ju trots allt ett jobb här att sköta.


Bjuder på ett sista kort på Tiger tills nästa gång jag åker till sthlm. Världens sötaste!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi får se vad min kondition klarar av :P Hahaha! :D

2010-04-07 @ 15:09:10

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0