18 april 2010

Halloj,

här sitter jag och sjunger till my life would suck without you. Så sjukt bra låt. Annars så gör jag inte mycket. Ska ta en dusch om en stund och sen åt och gå hade jag tänkt. "varför duscha innan du ska ut" FÖR VILL DE :D!!
Vädret är ett enda stort asmoln.. Hade nog varit jätte fint väder om inte askan legat över oss. Sista dagen på denna vecka och jag ser fram emot nästa vecka. Och hoppas på att något mer jobb ringer så jag kan ta mitt pick och pack och flytta till Stockholm.


puss på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0