-

Tog en extra lång runda hem istället för den vanliga vägen jag brukar cykla. Och jag har kommit på att min chef är totalt världsbäst. Hon är väldigt lik mig fast endå inte. Imorgon ska jag promenera med Johanna och senare grilla med ett tjej gäng så som det ser ut nu. Hoppas på det bästa. Jag är inte världs bäst när det kommer till att umgås med tjejer men det ska nog inte vara några större problem :). Sitter och tänker på dagen som snart är slut och det har varit en jäkligt bra dag. Inspiration och jag tänker göra som mina vänner säger. Jag tänker se det som är negativt i mitt liv just nu som en utmaning. Det är det ända sättet.


Det är inte svårare än vad man själv gör det till!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hoppas att ni kan komma överens, men jag har varnat dem för att du inte brukar umgås med tjejer, så de är medvetna ;) hihi. It's you and me, baby! <3

2010-04-12 @ 22:49:14

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0