Vältränad eller alkoholist?



Wupwup lovers. Ni börjar bli ett gäng nu faktiskt. Statistiken går uppåt varje dag. Loveit. Det är alltid kul med små kommentarer iallafall. Jag fuskade som sagt idag när det gällde träningen. Jag är sämst på att fullförja något jag bestämt mig för speciellt om jag tycker det är tråkigt och jag HATAR att motionera. Men imorgon ska jag på gymmet en timme innan skolan börjar, hoppas jag! Så jag har tänkt slänga på en bra film nu och sen nanna kudden faktiskt. Yes man. 2 september folket! Hösten är på ingång. Yes, film sova vakna gym duscha skola..


night night sleep tight, DONT FORGET TO LOVE LIFE!

Kommentarer
Postat av: Laila

Snyggt där =)

2009-09-03 @ 02:53:48
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0