färglägg min vardag



Hej loverbirds. Hoppas allting är bra med er. Jag har sovit som aldrig förr alltså. Somnade igår vet inte riktigt vilken tid men hon var nog efter kl 6 tror jag. Riktigt socker fall fick jag så jag slocknade som lampor vid strömavbrott. Vaknade vid 5 på morgonen av att grannen över mig pumpade hårdrock som en galning och jag var sååååå nära på att ringa Securitas men jag sket i det för om jag någon gång ska ha lite partaj här hemma så kan iallafall inte grannen över mig klaga och inte grannarna under heller för den delen. Jag saknar att bo i hus. Det var alltid tyst när jag ville att det skulle vara tyst nu är det helt tvärtom. OCH USCH VA JAG KLAGAR MÄRKER JAG!

Annars ska jag iväg och jobba vid 2 och ska nog ta med mig gymkläderna för jag VET att jag inte kommer åka dit om jag åker hem efter jobbet så det är lika bra att ta med sig kläderna..

Måste köpa en ny dator

Kommentarer
Postat av: Asal

Jag gillar det, " färglägg min vardag" , skön rubrik :)

2009-09-08 @ 11:56:21
URL: http://honeeybee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0