Stockholm snart snart snart!


(här va vi små, eller ja det var iallafall 2-3 år sen..)

HEJ! Nu är jag glad igen! På onsdag kväll eller Torsdag morgon åker jag till Stockholm. Ska ju jobba onsdag eftermiddag så jag vet inte om jag hinner med flyget. Känner inte för att stressa heller men jag ska iallafall bo hos min älskade lover girl som jag häng ihop med sen barndomstiderna! Hon är helt underbar och får mig alltid på bra humör. Längtar så jag dör. Imorgon ska jag till skolan. Ska nog inte på matten utan den tar jag på Onsdag morgon. Måste skärpa mig när det kommer till matten men jag FÖRSTÅR JU INGENTING! Religion är kul däremot. Nej nu ska jag sova och drömma om allt kul jag ska göra i sthlm. Min kamera kommer gå på högvarv =)!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Nadine

Fondväggen är klar.. den är jätte fin

Ska nog vä'nta med att sätta den andra tapeten

Selmas är hos vet för klippning. kul o se hur hon ser ut denna gången.. see ya!

2009-09-22 @ 09:04:02
URL: http://moulinrougee.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var en jättefin bild, vad roligt att åka till stockholm

2009-09-22 @ 13:00:44
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0