Sova snart

Hej, nu är jag hemma igen från trippen till Öland. Tråkigt nog så har jag inte lyckats charma Ludde än så han ser livrädd ut när han ser mig. Stackars liten. Träffade syster med men hon var lika trött som en Zombie så henne lämnade vi kvar på Öland. Nu ligger jag i soffan och kollar på filmen på 3:an. Tycker den är riktigt bra. Trots att jag sett den flera gånger så blir jag fortfarande nervös att dom ska komma på att Jennifer Lopez inte är den hon låtsades vara. haha. Anyway. Efter filmen ska jag sova för imorgon är det upp tidigt och till jobbet som gäller, så nu säger jag god natt

Night night sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0