Sov gott min ängel..


Idag är en sorlig dag mina kära. Patrick Swayze dog inatt. "Sedan mars förra året har Patrick Swayze slagits mot elakartad cancer i bukspottskörteln. Hans hälsa har flera gånger varit mycket dåligt, men mot alla odds har den 57-årige skådespelaren hela tiden lyckts komma tillbaka.Nu är kampen över. Swayze somnade in i går, i Los Angeles." (lånat från aftonbladet.se) Usch så tråkigt..
_____________________
Jag har precis kommit hem från Skolan! Har haft religion och det var lika roligt som vanligt. Läraren är för skön alltså. Pratat lite med matteläraren om matte med och nu är allting kirrat. Jag behöver inte oroa mig längre. Ska på möta vid halv 3 och efter det ska jag träna lite. WIIU! Jag är så jävla hurtig alltså. FRUKOSTEN poppade precis upp ur brörosten. Hörs senare PUSS!

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej, allt bra?

2009-09-15 @ 12:39:06
URL: http://hellonicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0