Saker jag glömmer att komma ihåg


(bild från igår)

Hej, SEGT Värre men min dator har seriöst lagt av typ. Inte förens nu har jag fått igång den. JAG HAR gjort en hel del idag faktiskt. Varit i skolan, fikat på stan med mam, Pia, nettan och lilla ludde! Städat mitt rum(möblerat om lite) Det blev jätte fint. Har saknat att ha det rent :O Mycket har med att göra att jag inte haft en tvättkort men det har jag nu! WIIIIE! Har varit på Öland med en sväng. Träffade KNUTTIS! älskar den hunden alltså och han fick en lite present som han får nästan varje gång jag åker dit. Nu håller mam på med maten. potatisgratäng och biffar MUMS FÖR FAN! .. Vet ni vet ni vet ni.. imorgon eller på torsdag morgon åker jag till STOCKHOLM och jag är så glad i kroppen alltså. KÄRLEK TILL HUVUDSTADEN!

Nu ska jag läsa bloggar, hoppas folk skriver något vettigt ;D

Kommentarer
Postat av: Sanna

Indeed Indeed!

2009-09-22 @ 18:36:56
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: matilda

sv. ja verkligen! sånt gillar vi ;) !

2009-09-22 @ 19:25:45
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0