Ointressant men bilderna är fina..


jag tycker om att se mig själv på tv HAHA! och jag älskar mina miner jag får till.

Mika, Jag, Johanna och Qvibbe,(Nikke ville inte vara med på kort) Ni är bara för bra för att vara sanna.

Nu är jag hemma igen efter att ha varit lite överallt faktiskt. Sjukt mysigt att få umgås med mina beloved som jag gjort idag. Jag har saknat dom mer än vad jag trott. Kommer nog inte hinna träffa dom mer nu innan jag åker till Stockholm men efteråt ska jag ägna mer tid till det jag tycker är kul och bra för mig! Träning och kärlek! Nu däremot sitter jag och vill höra på Beyonces ljuva stämma men jag orkar inte skriva www.youtube.se i ett nytt fönster. Fick ju ioförisg länkat nu så TACK TILL MIG jag är så smart ;) haha.


Glöm inte bort att må bra när du mår som dåligast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0