lite sliten

HOHO! igår hade jag hur kul som helst. Helt underbart att få umgås med lovergirlsen alltså. Jag har varit halft död hela dagen och är fortfarande lite sliten från igår. Fick inte så mycket sömn inatt men så är det när man satsar allt. (bilderna kommer senare) Ni får ursäkta dålig uppdatering men jag har ingen vidare lust att sitta vid datorn när jag är här uppe men tanke på att jag inte varit bland mina älsklingar på runt ett år!
Senare ska vi iväg på hockey. kul kul och sen ikväll blir det nog lite sällskapsspel, snacks och vin. Mys.
Imorgon åker jag hem. Måste kolla upp hur flygen går. För jag orkar då inte sitta på en buss i 6 timmar.

Hörs senare med lite bilder från idag och hockeymatchen.
Pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Nadine

Nice.. jag vill oxå!

2009-09-26 @ 18:41:33
URL: http://moulinrougee.blogg.se/
Postat av: therese

Ajjjj 6 tımmar..mırre du skulle varıt med mıg pa mın bussfard ıgar natt!! 12 tımmar och jag skamtar ınte de va en bergsvag och jaa man kan nog ınte ens kalla de vag HAHA !! Nu ar jag framme ı Adana och det e skıt bra =)

SAKNAR DIIG TATLIM

2009-09-26 @ 19:42:40
URL: http://therese362.blogg.se/turkisklifestyle

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0