Läxor har till och med jag..


(..att se Neville fick mig att sakna Tindra och Alexander något fruktansvärt. Barn är ren kärlek alltså!)

Vipkvällen var kul, jag jobbade inte något mycket utan bara när rusen kom. Blev glatt överaskad när MammaLexxii kom förbi med sin Sötnos till son. SÅN LITEN PLUTT. Och han är lik sina föräldrar. Det gjorde ni bra ;)! Annars är jag helt exalterad fortfarande över Stockholms resan som blir på Onsdag. Det var nästan ett helt år sen jag var uppe i Stockholm om man bortser från den dagen jag var uppe över dagen bara. SÅ KUL SKA DET BLI! Nu ska jag däremot äta lite mat och sen göra läxan, JA LÄXAN jag fick till imorgon i religion.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oh! Från Tradera då eller?

2009-09-17 @ 20:04:56
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Postat av: Sanna

Där finns allt! Love it.

2009-09-17 @ 20:45:11
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0