Jympaikväll



Hello alla glada därute. Idag skiner skolen hos mig så mitt humör är på top. Har pluggat lite matte nu så här på morgonen och ska göra mig iordning det sista innan jag åker iväg till jobbet. I kväll vid 8 ska jag på ett medel pass på friskis och svättis. Rätt spännande, jag har aldrig varit på ett sånt pass ensam men jag tränar och fokuserar bäst om jag inte känner någon, så det blir perfekt. annars ska jag nog inte göra mycket idag förutom det. Nej nu ska jag fixa det sista. PUSS!

Kommentarer
Postat av: ellinor

savr: ne sudär :/ mår skit e typ sjuk o så xd

2009-09-02 @ 13:31:09
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: josephine

FRISKIS&SVETTIS ♥

2009-09-02 @ 14:34:41
URL: http://josephinerydlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0