Jag+packa=MAMMA,HJÄLP!



Jag hatar, HATAR att packa för jag vet inte hur man gör! har verkligen packat MINIMALT med grejer men endå är väskan fullproppad och jag är tvungen att använda min bananväska som smink och hårgrejs väska! Fan i satan! Och om jag känner mig rätt så kommer jag ha med mig lite nya grejer tillbaka hem, VART SKA DOM FÅ PLATS?! Fan! har iallafall packa ner 2 par klackisar. Funderar på om jag ska ta med mig både mina indianboots och mina vanliga dagisar!? ÅH VART SKA DOM FÅ PLATS DÅ! Jag orkar verkligen inte släpa runt den stora resväskan så jag(mamma) får fixa detta på något sätt.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0