JAG FUSKAR IDAG

Ja, jag vet. fy skäms men jag vill inte idag. Tänker inte kommer med extra ursäkter men jag tänker maka up(som jag säger) det till imorgon då jag tänker gå 1 timme på gym och ett pass efter det. Det blir nog bra. Jag behöver köpa en almenacka och det är NU! har alldeles för mycket att hålla reda på och jag är värdelös när det kommer till mitt minne. Ska kolla med mom om hon vill åka till typ Citygross med mig eller något.

Åh känner mig redan dum för att jag inte ska gå på träningen men va fan!
imorgon imorgon imorgon.

Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Det är bara bra med mig :) Hoppas du haft en bra dag! :) Kram

2009-09-02 @ 21:00:23
URL: http://terreh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0