Fredags kväll.


(Köpte denna till min mobil och nu ska jag pyssla lite.. Min mobil kommer bli Tiggerific ;D)

Hej babes. Hoppas ni haft en bra fredag. Det har jag. Full rulle hela dagen. Vaknade tidigt och åkte iväg till skolan och hade en lektion i religion. Tur som satan att Johanna är så rolig som hon är annars hade jag nog somnat under lektionen. Efter skolan blev det en runda på stan och jag hittade mina älskade älsklingar som är dom finaste i världen. SÅ FINA KLACKISAR. Något förstora men jag ska köpa en extra sula så fixar sig allting. LÖVLY!
Nu har jag precis (typ) kommit hem från personalmötet och HUAMIG så trevligt vi hade. Kex och ost bricka, godis och bubbel. Trevligt trevligt. Nu ska jag byta om till nattmys och sen kolla lite tv tror jag! Är rätt så trött endå..

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0