size 150+


Lite kärlek till vintern vill väl alla ha?

Tänkte på det här med humor blogg. Jag vet inte om ni ser det men jag tycker ju att det jag skriver har humor i sig. Men hur kan egentligen jag bestämma vad humor är för er? Nej nu ska jag sluta tänkte för jag formulerar som en gravid ko. JAG ÄR HUNGRIG! Och det är tur att jag har en syster som kan laga mat. Men räkna ut hur mycket tapet som behövs till en fondvägg kan hon inte. Tapeten tog slut och fondväggen är inte färdig. Ser rätt så kul ut. Ja, juste.. Vi har tapetserat lite.. Stavat tapet med ett P?! (jag har ingen aning!) Jag har kommit fram till att jag inte vill bli smal. Jag är helt sexig med mina bilringar. LÄNGE LEVE BILRINGEN! (men lite fastare bilringar skadar ju iuförsig inte!) MEN ÅT HELVET MED SIZE 0 IDEALET!

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: så bra :D samma här :D

2009-09-20 @ 22:58:37
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0