When love takes over


(basket för mig är som sex för en som inte fått nått på länge. UNDERBART ;D hähä)

Fredag och istället för att göra mig iordning och slå klackarna i taket sitter jag i mina underkläder och fiser. Ja, nej inte riktigt men, jag tror grannarna över mig har sex eller så lyssnar dom på en väldigt konstig låt. Hmm!
Imorgon jobbar jag så ikväll blir det lugnt. Hade varit kul med ett KG choklad meeeeeeeeeeen det lär ju inte trille ner i brevlådan precis. Näh. Jag ska be mamma köpa margarin så jag kan baka 100 vaniljebullar till mig själv.

Åh, va det hade varit mysigt med en kramgosnoppbärare nu. För kramandes skull alltså!

Sen ni, jag är besatt av bilder och har länge haft hundra om inte tusen tals bilder på min dator från flera år tillbaka och liknande. datorn pallade lixom inte trycket längre och sen fick jag för mig att inte heller jag pallade trycket så jag raderade NÄSTAN alla bilder jag kände att jag aldrig skulle ha någon användingnin(fan vilket krångligt ord, det skiter vi i) för. Det är inte som om jag kollar på dom iallafall och det finns bilder på mig lite överallt från dom tiderna så jag går inte miste om någonting. Höhö.

GUD va jag har börjat skriva på senaste. NO LIFE!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hoppas du får en bra fredagskväll! :D

2009-10-09 @ 19:22:50
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0