Sorgligt men sant

Fy fan, jag tror det är olagigt att vara så här sömnig alltså. Ska hoppa in i duschen som jag inte hunnit göra än för jag luktar skit. har legat i soffan och kollat på skit tv faktiskt. Det verkar inte blir bättre heller. Något annat som är olagligt är att ha så här jävla tråkigt på en lördagskväll. Fy fan alltså!


SHUT THE FUCK UP!

Butter som vanligt när jag tänker på hur mycket tid jag spiller genom att bo i Kalmar och nu menar jag inte att jag spiller tid på att missa fester utan jag missar livet. Jag missar att umgås med dom som verkligen betyder någonting. Varför umgås med människor som inte betyder något? Och dom få som jag bryr mig om här jobbar eller så bor dom på Öland! URK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0