Nu börjar Sverige spåra ur!

Någonting som gör mig lite orolig är när riksdagsledarmot Fredrik Federley tycker att Sverige skall avskaffa sexköpslagen. Är han helt från vettet? Hur kan man vilja att det ska vara lagligt för uppenbart förvirrade tjejer och killar att sälja sin egna kropp? Jag blir rakt av orolig. Sverige som alltid har haft rätt kavaj börjar nu tappa stilen. Jag tycker det är skrämmande. Vem vill sälja sex som ett yrke? Det finns ingen framtid i att sälja sex. Och tänk på om Sverige för detta lagligt, om vi avskaffar sexköpslagen hur många prostituerade kommer det inte då komma från andra länder? Sverige är ett bra land och om det sen är lagligt att vara prostituerad så kommer ju invandringen öka och inte då med människor som behöver hjälp utan med prostituerade! Att avskaffa denna lag kan i långsiktighet öka dom farligast sexsjukdommarna i Sverige. NEJ TACK - säger jag!

"Varför är det okej
att sälja lap dance? Sälja massage? Att sälja sex som filmas? Det kan ingen förklara. Varför ser ingen de manliga prostituerade och varför upphör majoritetens företrädares självsäkerhet när dessa argument kommer upp? Varför görs ingen forskning eller skrivs några rapporter om prostituerades situation?"

Inget av det ovanstående kan sprida Aids eller HIV. Inom porr måste du testa dig innan varje film/inspelning. (källa: fråga Olle)

Skaffa hellre ett kollektiv där dom prostituerade får gå på rehab och lära sig älska sig själva och kanske till och med få ett riktigt jobb, jag menar det finns vanliga jobb i Sverige så LETS GO REHAB!


Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härlig blogg :DD

2009-10-11 @ 13:22:34
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

vsg :))

allt bra? :))

2009-10-11 @ 13:48:05
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0