Möte my ass

Ibland hatar jag mig själv faktiskt..

C- Hej Mimmi..
M- Hallooj, allt bra?
C- Det är lugnt. Det har varit lugnt hela dagen.
M-Vart är resten?
C- Vilka?
M- Vi ska ju ha möte och säljträning nu?
C- Mimmi lilla det är imorgon kväll ( skrattar )
M- Va fan, jahapp då va det bara att ringa mamma igen då.
C- (skrattar)


Hur kan jag missa att det är imorgon. Jag har kollat i min almenacka och det står till och med i den att det är imorgon. BLÄ på mig just nu. Men jag ska trösta mig själv med tonfisksallad om en stund. Fy va jag blir trött på mig själv när jag tar fel på tider och dagar. DET HÄNDER FÖR OFTA!

Jahapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0