Löven är gularöda och gröna


Lilla Vincent och Mico är sååååååååååååå söta!

Halloj på er.  Jag har precis fått i mig mat och ska göra mig iordning för att åka över till Öland och hälsa några stycken. Min tjocka katt t.ex. Annars händer det inte mycket förens ikväll, för ikväll är det jag ska på personal möte. Har dubbelkollat kalendern så nu åker jag inte in till stan förgäves som jag gjorde igår.

Och sen en väldigt konstig grej. Jag har börjat tycka om att ha korta naglar.. Eller så är det bara en period jag har nu. Wellwell.  Nu ska jag som sagt göra mig iordning, kanske tar lite höst kort idag med.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0