Jag vill ha choklad, igen!

Hellå bloggen.
Jag har legat död i soffan i flera timmar. Börjar känna mig kraslig, hoppas bara inte jag blir sjuk nu för det vill jag verkligen inte! Dagarna börjar närma sig tills det att jag ska få reda på om jag får jobbet i Stockholm eller inte. Och som jag har berättat så tror jag inte att jag får det bara för att jag haft sån tur på senaste med allting jag gjort. Jag hoppas verkligen VERKLIGEN jag får jobbet för det hade varit ALLT för mig just nu! Vi får väl se.

Ja, nu har jag inte mycket mer att skriva för jag är täpt i näsan !


Kommentarer
Postat av: Nadja

Allt bra? =)

2009-10-13 @ 22:03:53
URL: http://nadjaslivliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0