Jag älskar Mig!


Slänger in en gamal bild i brist på nya!!

NU ÄR JAG HEMMA!, bajsa inte ner er... Sitter för tillfället och chattar med Turkiet och fan vad det händer grejer. Inte nog med att jag och Jordin Sparks är tvillingar så är jag konstnär nu med. Piccasso i släkten eller? yes im the best. Jobbade som aldrig förr idag med. Riktigt mysigt med alla glada kunder som kommer in nu. Vädret suger pung däremot. Ruggigt och fuktigt, HÖST sa ni va? nej nu är jag på sån dör CP humör igen och då kan jag inte skriva för ingenting blir som det låter i mitt huvud. Iallafall. IMORGON FÅR JAG LÖN! Och den ska försvinna med en gång med. SKOR och en till jacka? JA TACK! ÄSCH.. jag vill ha reda på om jag får jobbet i sthlm nunununu. Jag tror inte jag får det, jag hoppas jag får det. Nu ska jag se tv. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0