its a beautiful dag.

Gjorde något test på Facebook om vilken stadsdel i Stockholm jag tillhör. Hmm! Uppvuxen i Tensta med är egnligt facebook en äkta söderböna som stör sig på brats. Mycket i texten kan jag relatera någorlunda till faktiskt, konstigt nog.

Du är en äkta Söderböna/Söderkis. Rödvin och trendig indiemusik står på din fredagsmeny. I din garderob hittar vi myskoftor, personliga second hand ...fynd och möjligen ett och annat grunge/skateinspirerat sofo inköp .Livets verkliga värden för dig är de som inte syns utåt, som kultur. Kommunaltrafiken är ditt reseverktyg de gånger du tvingas besöka andra stadsdelar och du suckar tyst, men ändå inte för hårt dömande, när du åter igen möter en backslicksbrat på bussen som inte fattar att man själv måste öppna dörrarna. Ditt livsmotto är- Våga vara dig själv! och -Konsumtionen blir vår död! .

(My parnter in crime, det ser ut som om vi får ta och flytta till söder hörru!) Jag saknar dig.


Imorgon är det jobb som vanligt och efter jobbet kommer jag dra en liten runda på stan höhö, money maker make me spend it! eller något. Hörs antagligen på eftermiddagen eftersom jag inte brukar blogga när jag vaknat länge.(datorn är död och orkar inte låna moms hela tiden) SÅÅÅÅÅÅ vi hörs i morgon eftermiddag. PUUSS!

Night night sleep tight

Kommentarer
Postat av: Carro

godmorgon :) Allt bra denna lördag ?

2009-10-24 @ 09:41:26
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/
Postat av: Emma "Miss Perfect"

vilken söt bild :)

2009-10-26 @ 09:52:13
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:
DET ÄR INTE SÅ SVÅRT ATT RESPEKTERA DETTA
* Jag bryr mig inte om du har frågestund. Så påminn mig inte heller!
* Ingen tråkig reklam eller späm. Jag är inget annonsblad!.


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0